känner en gnutta glädje

precis, sitter här hemma hos tim och känner en gnutta glädje :) Slutade tidigt idag och den var något jag längtade efter, men innan det så blev det fika! Helt oväntat och mycket uppskattat ;) Och lilla magnus ville va med på bild i min blogg också haha (: Dock syns inte pepparkakorna eller ljusen men det var riktigt mysigt med julmusik och allt! Fick även ett nytt busskort, det var bra det med.

Nu är det bara 8 dagar kvar till julafton, varav jag har ett prov på måndag och sen får jag gå hem. Inga lektioner på tisdag men det blir fika då med! Sen ville ju morgondages fredag bjuda på en låång dag med historia och praktik. Men man får hoppas att man överlever!




Kommentarer
Postat av: Carolajhn (:

ser gött ut! :) hehe Magnus!:)

krmar

2010-12-16 @ 18:27:51
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0