gårdagen idag!


Yes, igår kan jag säga att det var svinkallt ute, fast det är ju nästan lika kallt idag också. Men igår fick frida och jag gå ut i kallheten och gå de 30 minutrarna till skärgårdsgymnasiet. Kollade på deras julavslutning, fick fixa med busskort och sen åt jag något slags julbord med personalen som jobbar där. Det slutade med att Johan var så snäll så han kom och hämtade oss borta i Åkersberga! Det var nog det.

Den här dagen kommer också bjuda på en del roliga saker! Ska hjälpa Johan att hitta lite julklappar, ska ficka nere på stan, mmmh varm choklad. Sen ska jag städa det sista som behövs och sist men inte minst lägga fram alla julklappar under granen ;)

vad ska ni göra? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0