Funderingar


Sitter på bussen mot Åkersberga just nu och har väldigt tråkigt. Snö överallt är det också. Men man kan ju passa på att sitta och tänka ut bra saker? Eller?

Funderar just nu på om jag ska ta mig till en affär och köpa nya kläder till julafton, då skulle man ju kunna använda dom på nyårsafton också om man har tur. Eller om man köper fler saker så kan man ha ena saken på julafton och den andra på nyårsafton. Eller ska jag låna något av Frida? Eller kanske rota igenom Linas garderob efter något snyggt att sno.. Men å andra sidan kan jag ju ta något som jag redan har, som jag inte använt kanske? Men hur kul är det? Då får man ju inte något nytt. Det som låter mest lockande är ju att köpa något kanske kanske?

Haha stora problem inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0