Fredagsmorgon


Nu får jag ta en liten paus i min långa ledighet bara för att ta bussen in till skolan och ha en timmes historia? Låter kanske inte så lockande och om man tänker efter skulle nog många ha skippat den lektionen på grund av att det bara är en timme och att man kan göra alla frågor hemma. Men madde och jag var ju lite smarta förra lektionen och skrev ner allt han snackade om, och det visade sig ju att han i princip sa svaret på alla frågor uppefrån och ner så det var ju bara att renskriva anteckningarna och lämna in sen ;) Så det blir nog anteckna idag igen? Ganska smidigt!

Det är bara 21 dagar kvar till jul, jag hoppas det inte blir varmare ute, vill ha kvar snön till julafton och inte en massa slask bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0