dagens planer

Nu är det såhär att jag bara lovar och lovar att jag ska uppdatera men det är ju inte riktigt så ;) Men kanske kommer det en liten förbättring frammåt jul? haha. Nejmen jag tänkte passa på att berätta att jag är ledig idag, imorgon, på fredag med undantag för en liten historialektion som jag måste genomlida en timme, hela helgen as usual OCH på måndag! Det kan inte bli bättre va? ;)

Denna dagen har bestått av fint väder med sol och en massa snö, och även -19 grader! Har tagit mig friheten att gå ett varv runt lommarn och allt det där för att fixa fram lite bilder som ska komma till användning på esteten.

Ska även tala om att när tim har slutat för dagen så ska vi åka in en sväng till Stockholm och handla lite, sen när vi är klara där ska vi till täbycentrum och fortsätta handla där :) det kan inte bli bättre det heller!

Tänkte att jag kan bjuda på en liten bild på en vit kisse och vit snö, dock är inte bilden vit men skitsamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0