Dag 6 – Min dag.

Min dag betod av att vakna, fick lite sovmorgon och sen åt jag frukost och gjorde mig iordning och övningskörde in till n-town. Väl där så var jag tvungen att gå till Roden på min lediga dag och tur som jag hade var elkorridoren öppen fast vi har studiedag. Gick ner på stan med mamma, köpte någon salva till läpparna, bara för att det var i en söt burk. Sen köpte jag även lite grejer till katterna. Handlade på norrköp och sen åkte vi hem och åt lunch.

Hemma har jag pluggat ellära, jag har packat för att jag ska sova hos tim i några dagar. Fixade lite julklappar och jag har också lagt in alla bilder på datorn både från systemkameran och digitalkameran. Jag städade undan lite grejer på rummet och sen har jag suttit och pratat med mormor.

Nu håller jag på att berätta om min dag, ska fixa lite till med allt möjligt och klockan 6 åker jag in till n-town igen och möter Karro för att gå på yoga. Sen är det bara att åka hem, tim följer med och sen sak man sova.

Det är typ det min dag bestod av. yes. Sen har jag lyssnat en hel del på musik, hur nice som helst!

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – I natt drömde jag om.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – En hemlighet.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Jag önskar.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0