Dag 3 – Mina föräldrar.

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – I natt drömde jag om.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – En hemlighet.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Jag önskar.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Idag ska jag prata om mina föräldrar, hur ska man börja då? Jag kan i alla fall säga att dom är det bästa som finns! Mamma heter Anitha och pappa heter Mats, mamma hette Ericsson i eftrnamn men när dom gifte sig böt hon till Törnqvist. Dom är fortfarande gifta och jag hoppas på att det förblir så! Dom träffades när mamma var 16 och man kan säga att det är några år sen nu. Pappa har tidigare jobbat som snickare men nu är han bonde och vi har en egen gård med kossor och sånt. Mamma jobbar i Drottningdalsskola med småbarnen.

Vet inte riktigt vad man ska säga mer? Tur att man har en händig far, vi har flyttat en gång, och i huset vi bodde innan byggde han, men fick hjälp också såklart. Nu bor vi i farmors gamla hus på bondgården och även där har han byggt om hela vinden till rum och sånt.

Jag tycker om mina föräldrar jättemycket! Och faktiskt så skäms jag inte för dom heller, många ör ju det t.ex när dom kommer till skolan och till kompisar och sånt, men jag har ju alltid haft mamma i skolan när jag var liten så det är ingen big deal för mig.

som jag sagt innan, vill ni veta något annat är det bara att fråga.

men en sak till kan jag säga, jag var sjukt pappig av mig när jag var liten, var som en riktig svans på honom.





Kommentarer
Postat av: carolajhn♥

hihi :D

hopaps du haft en bra dag :) trots historian ;:) puss=)

2010-12-03 @ 16:10:17
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0