Dag 13 – Den här veckan.

Den här veckan har precis börjat, en helt onödig skoldag var det också, lucia som inte var bra, sen ett klassråd och sen hem. Ganska enkelt. Har inte så mycket annat att berätta, men kan ju tala om vad som KOMMER hända senare i veckan ;)

Det blir skola,skola,skola. Har sovmorgon i morgon, slutar 11 på onsdag och sen är det inte långt kvar till helgen. Kommer ha en julklappsinslagningskväll på lördag för syrrorna kommer hem. Sen på lördag blir det eventuellt åka upp till romme och åka lite snowboart med lite folk. Sen får vi se (:

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – I natt drömde jag om.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Mina syskon.
Dag 11 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – En hemlighet.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Jag önskar.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0