Dag 1 – Presentera mig själv.


Mhm, första dagen då. Dags för en fin liten presentation om mig. Finns väl en del saker att tala om. Jag heter Julia Törnqvist, mellannamner är Magdalena för dom som vill notera det. Jag är 17 år gammal och fyller 18 år om exakt tre månader. Jag bor mitt ute på landet på en bondgård sådär en och en halv mil från Norrtälje, har massor av djur haha. Har ett eget rum på 36 kvadratmeter tror jag det var, bor förtillfället bara med mina föräldrar eftersom alla tre syskonen har flyttat.

Jag går i tvåan på rodens yrkesgymnasie och jag har valt elprogrammet som inriktning. Jag har en pojkvän som jag varit tillsammans med i över ett och ett halft år. Dock har vi känt varandra sen sjuan elller vad man ska säga eftersom vi gick i samma klass i tre år. Mina intressen är att vara med mina vänner och tim. Jag gillar att teckna och fota. Sen en sak som kanske inte är så hälsosamt är att jag gillar att shoppa. Varför det inte är så hälsosamt är att det är både psykiskt och fysiskt jobbigt. Psykiskt för all denna beslutsångest och tankarna på att pengarna försvinner. Fysiskt jobbigt kanse det inte är med andra ord..  äh.

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer, om ni kommer på något som ni vill veta är det bara att fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0