provprovprov



Äntligen har jag gjort det sista av 5 prov denna vecka, uuusch, nu kan man snacka om att man har stressat sig igenom skolan.. Hade ju digitalteknikprov och svenskaprov i tisdags, dock kan jag glatt meddela att jag fick mvg på svenskan! :) veckan fortsatte med att försöka göra klart hela geometrikapitlet i matte, började med det i måndags typ, circus 40 sidor och gjorde g-provet på det kapitlet i går, och vg-mvg provet idag,. stress? nej inte alls?!?!?! Men jag tror det gick bra! hade också styrtekniksprov idag, hoppas det går vägen!

Nationella prov på onsdag,. matteprov nästa vecka igen, fast på ett nytt kapitel, och sen är det bara att börja plugga på styrtekniken igen, en massa pneumatik och hydraulik, för det kommer snart ett prov på det också.

Sitter hemma hos tim just nu, dock är han arg över något så jag får ta och roa mig själv,. ska nog skippa plugget idag och ta det lite lugnt, behöver det. Så man kan köra igång imorn igen..



Kommentarer
Postat av: Martina



Haha jag med den äger så sjukt hårt! :D <3<3

2010-04-24 @ 15:25:17
URL: http://flugornaifilmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0