helgen dåååråå

Kan väl passa på att beräätta lite om helgen dååå. i brist på annat.. 


i lördags vaknade jag faktiskt tidigt, och det var ganska najs, snodde fridas dator och bäddade ner mig i soffan och låg där i 2 timmar, det blev till att göra sig iordning och ta en mysig promenad längs kanalen med alla blommor in till åkersberga centrum ;) tog tåget in till stockholm och mötte upp mamma, vi knallade i några affärer, och jag handlade bara en enda grej! på gina tricot,. sen så var det lunchdags! riktigt gott asså :) Var bara hemma och vände en snabbis, mötte upp karro och vi gick och solade, sen tog vi en tripp till hemmakväll och köpte en ben @ jerry glass, lånade dessutom två skedar där, måste bara säga att dom är riktigt snälla! Vi gick och satte oss i en trappuppgång eller hur man ska beskriva det och svullade glass! ;) Dessvärre så började det regna och jag var tvungen att gå hela vägen till vigelsjö,. såg ut som en dränkt katt.. Men tim var iaf lite snäll och mötte mig vid volvo :) mysmys

Har inte mycket att säga om söndagen, men var med tim nästan hela dagen, satt ute i det fina vårvädret, tog mig hemmåt sen och då tro det eller ej så blev det hummer till middag, sååååå gott! Tog mig friheten till att jogga en liten sväng. och även plugga lite matte,. men sen blev det också en myskväll framför tv apparaten innan jag slocknade.

jaa i brist på annat som sagt, det var väl det ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0