härligt väder or WHAT?!

Helt slut! har precis varit och gymmat med emma :) det är riktigt härligt att träna! blev en liten sådär halvbra dag tillslut, och nationella provet tror jag gick bra iaf :) gjorde också matteprov idag, det var fyra frågor,. hallå vad e det här?! men aja bättre lite och lätt än stort och svårt ;) Jag gör verkligen tummen upp på detta finfina väder! när man kan sitta ute och bara vara. För övrigt ska jag nog bara ta det lugnt resten av kvällen och antagligen läsa min bok ;)







och jag måste bara slänga in en bild på snyggingen själv! älskar dig tim :) <3



Kommentarer
Postat av: Madde

Skojar inte att de e ! Hela ens dag blir så mkt bättre av sol! <3

2010-04-28 @ 18:46:23
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0