hårdträning huh? näääe?



trudilutt tog en bild från tims dator bah, han har inte ett skit här. Måste bara säga att jag har rört på mig ovanligt mycket på mig denna vecka haha nejmen skämt åsido. I måndags hade vi kick-boxning på idrotten, hur kul som helst och faan va det var jobbigt, tog mig hem från skolan sen och det bar i väg ut i roslagsbro skogar på en joggingtur. spenderade kvällen med att göra situps och skit också. Idag har jag också tagit mig hela vägen till gymmet med emma :) riktigt kul var det! och det är hur skönt som helst när man har tränat och känner att man har gjort nått. bar också runt på min supertunga väska från 10 till halv 1, (när jag började skolan).

Ehh, i tisdags så blev det sitta ute i solen med tim i flera timmar, anledningen till det var att jag slutade kvart över 11 ist för 4! asså min linje är bara för skön! haha. Funtar också på att gå och simma en timme imorn,. Och jobba klart de sista i matteboken (kapitel 3 dock,) för det förbannade provet är på fredag! och det kunde dom minnsan inte säga tidigare,. nejnej innan det så skulle vi ha det först om två veckor, och sen om en vecka, men det blir NU!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0