GLAD PÅSK!


ja då är det påsk igen! det känns väl bra? utomordentligt faktiskt ;) det är ju lov! och dessutom har det varit soligt soligt och soligt! hur underart är inte det!? I torsdags åkte jag, tim, mamma och oskar till åland och det var najs! Sen så passade jag och tim på att tjäna ihop lite pengar genom att dammsuga och städa mammas och oskars bilar! höhö money ;) Fick ett påskägg på posten i torsdags och det såg ut såhär;

med lite sånt här i;


ja det var väl i princip det jag ville säga, har även ätit på kinaresturang igår med tim, mamma, oskar, mormor, leif, lina och johan. Det var sjukt gott! är dessutom taggad på att handla upp mina pengar på....

1. Tommy Hilfiger skor
2. clips till mitt löshår, (pallar inte limmet längre)
3. nytt smink
4. present till karro
5. En parfym
6. en nu vit t-shirt
7. paaartygrejer

Nån som är på att shoppa i veckan!? haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0