en större förklaring

ja, här är en lite bättre förklaring på de saker jag har gort i veckan,. i söndags, kan börja med det då. Då hade vi släkten hemma hos oss på påskmiddag, vilket var både kul och gott! som det brukar va ;) sen på kvällen blev det till att åka till karro och ha roligt :) vi tog oss också en sväng i solariet. Måndagen bestod av bad, bad och bad och såklart bastubad ;) med karro ofc! och det ska göras om! typ varje vecka ;). har också tjänat 150kr ganska enkelt genom att städa linas bil innuti.

I tisdags bar det iväg till IKEA, där dom verkligen säljer grejer i högar! haha och jag köpte en påse? :o men innan vi han åka dit så tog jag mig ner på stan i Norrtälje och köpte födelsedagspresenter till karro, en hårfärg, smink och dom efterlängtade tommy hilfigerskorna till mig! Sen blev det åka till karro på kvällen och vi gick runt lite och beslutade oss sen för att svulla godis! På onsdagen blev det åka jäääätte tidigt hem till tim och väcka honom, har inte varit med honom sen i lördags och det var riktigt mys. Färgade håret då och sov där :)

På torsdagen bar det iväg till stockholm med karro, tidigt.. haha nejmen vi åkte kvart över 9 ;) passade på att köpa lösnaglar och clips till mitt förbannade löshår. orkar inte limma nu innan sommaren eftersom man aldrig får bort limmet!! så det blir lite annat nu då :) hem tidigt därifrån och jag gick saaakta sakta till tandläkeren.. hämtade upp tim på hemvägen och nu är jag hemma igen.

ska börja tagga inför ikväll och sätta mig och måla naglarna, sy löshår och väcka tim. :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0