bugg nästa?!


Justeja! nejmen sitter här nu och har rast i flera timmar, när vi väl börjar igen ska vi tydligen bugga på idrotten... och om vi hinner ska vi gör hjärt och lungräddnig också.. Usch, sen så blir det matte och efter det ska jag väl gå ner till busstationen eller stan eller något för att fördriva tiden tills tim slutar och vi kan ta bussen hem :)

Har tre prov denna vecka, imorn har jag både svenska och dikitalteknikprov. och på fredag är det dags för styrtekniken.. lär ju bara bli en massa plugg denna vecka men man får väl leva med det. Det slog mig precis att nästa vecka börjar nationellaproven.. fast det är lite najs att det bara är i engelska och matte, och i 2an blir det svenska..

Ska även hinna med att vara med tim, gå ut och jogga några gånger, gymmet på onsdag och sen simma lite också, men det känns bara bra ;)

trallalla har inte alls mycket att göra just nu, kanske borde plugga lite för att fördriva tiden, men neeej pallar nog inte med det idag. Sitter i stället och pratar med madde :) det är najs :) Är dessutom nästan helt pank så ska försöka tjäna ihop lite pengar här och där på något sätt,.



Kommentarer
Postat av: Madde

Det är klart de e nice att prata med mig lix :D

2010-04-19 @ 21:00:47
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0