WOWet


Morgon igen då, sitter helt ensam i skolan ;o känns ju braa :o men iaf så mår jag lite bättre, tror jag och det är ju det älla har hållt tummarna för jag vet ;) hehe men snart blir det ellära eller nått och efter det engelska, svenska och elkunskap. lång dag idag igen, MEN JAG ÄR LEDIG PÅ MÅNDAG!!!! aja iaf så igår var jag inte med på idrotten, utan jag och massa andra gick promenad till grind. men jag och cissi hämtade ett intyg att vi varit på grindskolan så det var en lärare som skrev en lapp och sa att vi varit där ;) Men det stor WOWet nu då, läraren frågade om vi ville ha skjuts tillbaka till skolan X) och det kan man ju inte tacka nej till i det här dumma vädret ;o Liksom ofta. Jag längtar efter snö, men bara sån snö som ligger kvar på marken och ser fin ut (: inte all blask och äckelsmuts som är överallt. Men nu ska jag draaaa :D



Kommentarer
Postat av: Madde

Haha ja men de sög juh x) vi hade juh bara 30 min :p Btw tkr jag de lät som lite fusk när ni åkte bil tbx? ;)<3

2009-11-17 @ 09:23:37
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/
Postat av: till madde

Haha det var lite läskigt faktiskt XD <3

2009-11-17 @ 09:38:50
Postat av: CAROLAJHN

SV: hahha atcK! :D denna veckan har det sprukit ;) har både käkat godis igår och idag (A) det gåt inte att klara sig utan :D



<3333

2009-11-17 @ 22:43:27
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0