we can move the streets today


Nu är det så att jag saknar att åka snowboard.. men det är ta mig fan livsfarligt. hehe nejmen lyckades få fram en ny blogg design, tack! Och jag kan ju passa på att säga att jag är osäker om jag ska ha denna blogg eller min gamla http://www.smashandgrabcup.blogspot.com/ vad tycker ni? Jag är fett taggad på helg nu asså ;) ni ska bara veeeta.. hehe nejmen det blir iaf att jag drar till rimbo på söndag. Och när man är seg, sjuk, trött, allt man kan vara som inte är bra så passar iaf avslappningsmusik bra, typ som enya. hehe. nejmen snart ska jag läsa ett kapitel i a bay called 'it'. har redan läst den på svenska men ändå, går ju snabbare ;) sen ska jag ta en lång varmdusch (någon som märkt att jag gillar det huh?) Om någon vill veta så läste jag mitt horoskop i hänt bild, och det står att min turdag är på fredag (13/11) det låter hur lovande som helst! Hoppas det blir bra då ;) Längtar efter tim <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0