Sovmorgon

Omstart av bloggande, tänkte att det kunde kännas bra och det var passande till mitt nya liv ;) nyfikna va? Ni får väl se ;)

Ni måste ju hålla med om att sovmorgon är underbart ;) Börjar inte skolan förrän vid 20 i 12 idag, soft. Nu är det frukost dax och fixning på g. Drar nog en runda nere på stan innan jag börjar och sen är det bara 3 lektioner att masa sig igenom ;) ellära, idrott, ellära. Sen blir det hem till tim och sitta där och vänta. han lite planer för veckan reda, på fredag blir det stockholm med mamma och shoppa, och imorn tänkte jag träffa karro (: Och sen lite andra småsaker. Det var ju farsdag igår, firade pappa med fika och presenter (:

Är lite smått förkyld, eller väldigt kanske är ett bättre ord, men ska försöka masa mig iväg till stan snart (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0