regn och rusk!



Sitter hemma hos tim (: har precis gått ett varv med molly runt lommarn, har även hunnit äta middag och pluggat lite BB2 ;) ohyes, så är livet, plugga ;) hehe,. Nejmen kollar lite halft på bumbibjörnarna! nostalgi på hög nivå va? ;) Snart ska jag gå och skära upp min ananas som jag köpte idag innan jag och tim landade i norrtälje (:  Inte för att det angår alla andra, men jag hade över 200.000 på farmville för tre minuter sen, och nu har jag 38 (: hehe bra va? Nejmen usch, ni måste iaf hålla med om att vädret ute inte är okej! det dåliga höstvädret, det med regn och rusk. det bra höstvädret är det med kallt i luften, färggranna löv och solstrålar på marken. Det är mer mys.

Lite uppdatering för övrigt, det är bara 5 veckor kvar till jullovet ;) jobbvecka, slappvecka, jobbvecka, slappvecka och tro det eller ej jobbvecka innan lovet. har prov på fredag i ellära, får se hur det går ;) och snart en redovisning i svenska kan jag tro ;) grattis till Emil J som fyller år idag också (:

nu ska jag gosa lite med tim, hihi (A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0