pingpong

Nejmen dagen flöt på som den skulle egentligen, inte så mycket mer att säga om det. hade massa ellära, lunchrast och småraster och även datakunskap och elkunskap. Men som vanligt är elkunskapen inte som den ska vara ;) utan det blev någon form av "lek" ist. Då kan det se ut såhär ;)



finfina människor lix.

Nejmen vi brukar även ockupera pingisbordet, ganska najs, ibland går det bra och ibland lite sämre. Men det får man leva med ;) har sprungit runt lite i norrtälje, liksom säg ett ställe jag inte har varit på, på en timme?? XP nejmen jaa, pingis som sagt.


suddsudd (:


Sen blev det träffa Tim, men comviq fungerade ju inte -.- så jag fick inte tag på honom, men jag chansade och tog bussen till honom och voila så satt han  där hemma och allt löste sig (: Sen tog vi bussen igen, till station och sen buss för sista gången hem till mig och åt kinamat (: Sen blir det mys framför tvapparaten och sen dusch och sen sleeepa lite ;)





Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahha lätt gott med fika :D

2009-11-18 @ 22:43:58
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0