mvg känns alltid bra

Så, då var det skola igen, inte många på bussen faktiskt, var är alla? men fick sällskap av becka. Vi snackade lite allmänt och sen var vi framme. Fick tillbaka provet i ellära som vi hade i fredags, och jag fick faktiskt MVG ;) lite stolta kan ni nog va! Men nu ska vi lägga elläran bakom oss och börja med ämnet elektronik, och det känns ju inte för roligt ;) Men engelskan som vi började lite senare med slutade snabbt ;) Vi höll på med en problemlösning, och nog kan man säga att det blev problem ;) men vi fick lunch innan man han blinka nästan! ;) och nu är det lååång rast till sista lektionen för dagen som är svenska och som jag dessutom ska gå tidigare ifrån ;) För jag ska ju till doktorn, och jag håler tummarna för att det kommer gå bra! Annars blir det ju inte så kul. Men det skulle va ngn mat som inte skulle va så god tror jag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0