jordgubbar och gröt



Varför gick jag upp klockan 6 för att plugga när jag hade kunnat sova till kvart i 7? Jag kommer ju va sjukt trött ikvärr och det får jag inte va, missar ju allt det roliga då.. Sitter i köket med min kokheta grötskål med jordgubbar i! (A) det är faktiskt gott. Läser lite halvhjärtat igenom mina anteckninger som jag gjorde tidigare under morgonen. Men sämre än g hoppas jag att att jag inte får iaf ;o Just det kom precis på att vi ska jobba på vårat tal direkt på morgonen i skolan.. usch ;o Men idag kommer veckans höjdpunkt! PRAAAAKTIK! ;) Visst är det underbart att en lång jobbig vecka kan bli så enkel på en fredageftermiddag ;) Han packa klart min väska nu på morgonen och ska gå och borsta tänderna snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0