happy pets



har man inget att göra så får man roa sig själv helt enkelt ;) och det är ju ganska lätt (: antingen är man med tim eller så spelar man (: nejmen idag blev det doktorn, ska dit på återbesök både imorn och på onsdag också! Sen hoppas jag på att inte gå dit på ett tag ;) är ju där stup i kvarten! Men jag ska iaf beställa en tid hos tandläkaren så jag har det gjort också! sen kan vi leva livet igen ;) Nejmen jag hade ju tappat bort min plånbok, men hittade den i skolan ;) och sen var jag en väng på coop, skulle ha varit med karro idag, men det fick bli doktorn ist.. men på onsdag så! ;) Och sen var jag hos tim ett tag, men han sov när jag kom, så jag väckte honom efter ett tag, blev lite film och sånt ;) Men medan han sov så klämde jag in massa plugg!

- läsa ett kapitel i engelskaboken
- göra klart alla elkunskapsfrågor
- skriva stödsaker till "näcken" grejen

Nu ska jag ta och packa lite till imorn ;) och sen blir det sova! blir skitseg av att äta penicillinet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0