förkylning är najs...

ååh, jag har fett ont i huvudet, visst suger det att vara sjuk? jojo jag vet att ni tycker likadat så är det bara. Men idag var världens segaste dag, hallå?! finns det inget roligare man kan göra i skolan än att sitta i grupper om 4 och snacka engelska om en bok man läser? Jo det finns det .. ;) Men jag har iaf masat mig hem till tim (: känns ganska bra, men han mår inte så bra han heller :/ men snart ska jag ta en lång varm dusch, sätta på mig rena kläder, fixa håret och sminka mig. Det låter ganska najs i mina öron iaf ;) Vet ni ?! var nere på stan och gick runt lite med madde och sarah på lunchen, passade på att köpa nytt fräscht smink, dock för 240 kr, men det är inte så farligt (: Ska plugga lite åt tim nu. sen blir det äta litelite för jag mår uselt,  och sen möta karro. Ni kanske tycker det är konstigt att jag ska va med karro om jag inte mår bra, men en förkylning, hallå? nejmen jag klagar mer än vad jag är sjuk (: så äre bah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0