datakuuunskap

asså det är inte okej, men okej ;) varför gå upp tidigt för att ha datakunskap när man egentligen har sovmorgon?!?! Nejmen belöningen kommer ju snart ;) sluta 10 över 12 liksom ;) Och jag har kommit på att jag blir trött av mitt penicillin :o men det är najs :D och jag vill bara tala om att jag är nervös, men ni får inte veta varför ;) haha joda det kanske jag talar om tillslut. Idag ska jag till doktorn, igen.. kvart i 2 och det betyder att jag måste sitta och vänta i Norrtälje hur länge som helst :o Men jag tar väl vigelsjöbussen hem till tim och sitter där och äter lr nått. Och sen blir det till att knata iväg till sjukhuset, om inte min pappa är snäll och hämtar mig ;) Sen blir det åka hem, chilla lite och sen dra iväg till karro och snacka skiiit ;) haha det är alltid kul ;) Btw så har madde ritat ett röt krys på min hand :o så jag känner mig speciell medan ala andra får kludd i nacken X) haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0