BB2

Nu har man lyckats masa sig iväg till skolan då, ett steg närmare helg ;) hade sovmorgon och jag satt hemma hos tim, gjorde mig i ordning och åt lite frukost. Gröt, Ja! Vist är man lite duktig ibland ;) är täpt i näsan och har ont i huvudet, förkylningen håller sig kvar.. Sitter på min BB2 lektion och lyssnar på genomgångar som varje dag, men en god nyhet vill ni väl ha? ;) jag går bara 2 kapitel kvar i BB2 boken! Betyder att det snart är slut ;) plus att jag bara har ett prov kvar i ellära ;) najs jag vet. För övrigt sitter jag bara och glor i boken, ingen orkar lyssna längre. Hehe. Blir en del plugg när man kommer hem då, så har man allt klappat och klart, så blir helgen mys, och snart är det fredag den 13e igen då :) god mat har jag hört att det ska bli hemma också ännu ett +. nej, ska försöka hänga med lite bättre nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0