Åkersberga centrum

vaknade efter en natts sömn och gick upp och kokade knäck med frida och lina, liksom sådär på en lördagsmorgon. (: Vi gjorde oss i ordning efter en stor grötfrukost med jordgubbar och mjölk. Tog bilen ner till åkersberga centrum, nejmen jag handlade en julklapp till lina ;) och igår, fick jag 350 kr på hm av mamma :D det är ju inte bara najs :D men iaf jag åt italiensk glass, mörkchoklad och pistage. Den var kanooongod ;) lunchade också med frida på ngt trädgårdsställe, jättemysigt. Sen blev man avsläppt och tog sig hem med buss. Mamsen hämtade mig och när jag kom hem fick jag en liten väska, som mamma och pappa köpt till mig ;) höhö. Mamma bjöd också på bio, vi såg new moon. lätt +++++ på den ;) Sitter nu hemma hos tim (:



Bio


Pizzabak

knäck

Åkersberga centrum

Lunch med frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0