pynta graaan

Nu är det på det här viset att jag, tim, lina, johan och mamma klädde våran julgran igår ;) och som ni ser så är det ju inte "klä den så fint som möjligt" utan "klä den kattvänligt och klä den med alla saker som går" meeeen förlåt då för alla bilder :o men jag ville inte sitta och välja bort och välja rätt och välja så jag tog typ alla (: Och jag ska meddela också att jag satt i tre, ja tre jäääädra timmar och pluggade, sen blev det duschen. ni gillare, korta inlägg och mycket bilder ;) som en barnbok.


tim och johan


nimbus, wilma och johans (mumsiga) fötter


tim<3


lina


griseknoarna


mina ängel från stenåldern ;)


done! Och ja kattvänlig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0