mer julgran

Nu är det såhär att jag hade prov idag, och det var fan det svåraste hittills ;o väntar bara på att jag ska faila, men inte har det hänt än ;) Gick till roslags idag med karro och hälsade på gamla lärare ;) och åt pepparkakor ;) sen blev det kliva ut i all snö och kila till tösses och fika ;) det var gott såklart! Blev hämta mina saker på roden, handla på hm och sen hem till karro. Mycket gå i snöblåst kan jag säga ;o Meen, hos karro blev det prata prata och prata ;) och tjejsnack och skitsnack och allt vad man kallar det ;) Inte nog med det! Sen blev det ut i den verkliga snöstormen till busstation och möta tim <3 (: Vi tog bussen hem och klädde deras julgran också (A) hade lite problem med ljuset på bilderna men det får ni tåla ;) huvudsaken är att jag och tim vet hur det blev i verkligheten ;) Och jag ska tala om för er att jag inte börjar förrän vid halv 11 imorn ;) najs och slutar inte så mycket senare än 12 ;) Imorn kväll blir nog najs också, men det tar vi sen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0