julpynt!

Igår var det ju stockholmsdags ;) var där med Moa och karro, blev en del shoppande, bland annat 3 linnen och en stickad tröja från gina tricot och löshår från taj mahal. Innan vi tog roslagsbanan till sthlm fick jag åka hela vägen från norrtälje till åkersberga, men jag fick sälskap typ halva vägen av emil och kent (: Sen blev det åka tåg en hållplats och gå till skärgårdsgymnasiet och träffa moa och karro. Frida passade på att ge mig en rundvisning i skolan och tro det eller ej så fick jag en gratis chokladboll X) Blev hem till tim och mysa på kvällen sen (:

Idag så blev det klä julgranen inne på el ist för engelskalektion :) najs eller vad? ;) Då såg det ut såhär.





och blev det sen då ;)


Efter skolan masade jag mig hemmåt, och slängde i mig mat och blev skjutsad till karro, vi drog i väg till sportcentrum på en gång och knöt på oss skridskorna och så åkte jag skridskor med självaste karolin lindberg! höhö och marcus schwartz och andré liedeborg såklart höhö men jaa. Lovade att inte lägga ut några bilder från det så ni får hålla er ;) Men det var skoj och vi tänkte fortsätta med det en gång i veckan ;) Nu sitter jag åter igen hos tim och väntar på att han ska duscha klart (:

jag vill passa på att skryta om att jag har studiedag imorn så jag är ju såklart ledig ;)



Kommentarer
Postat av: Madde

Haha ja de ägde :d så otroligt heta bilder! ;)<3

2009-12-03 @ 20:33:00
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0