feber



seriöst, hur dum är man om man går till skolan fast man har feber? ja det kan ni ju fundera på, men det är inte jag iaf (AAAAA). Nejmen igår var det massa feber i min skalle och jag hade lite kvar när jag vaknade. Jag lyckades ta mig till skolan, BARA för att jag skulle kolla vad som kommer till provet och bara för att jag vill ha 100 % närvaro till jullovet X) okej jag är en tönt (A). Nejmen när jag kom hem och slappnade av kände jag att jag var nog inte så mkt bättre än vad jag trodde att jag var, har fortfarande feber.. och ont i kroppen som fan, kan typ inte ens sätta på mig strumpor och kläder och sånt för att jag är så öm och det gör ont :( Men jag hoppas jag blir bra till jul! det är ju trots allt det viktigaste ;) Om ni vill veta ngt mer kul så är det så att pappa pratar i telefon nu, fast han skulle hjälpa mig att plugga :( det är alltid TYPISKT oskar att ringa mitt i allt ma gör ;) btw har han köpt en iphone och inte jag.. jag tror jag sak gå och sova tidigt, precis som igår. kändes ganska skönt. Men nu är frågan? ska jag ta sovmorgon och komma direkt till provet eller ska jag gå på den frivilliga genomgången inför provet? tror det blir sovmorgon, brukar gå bättre på proven om man bara går och gör dom än att man sitter i 2 timmar innan och försöker plugga ;) Nu ska jag äta lussebulle!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0