ååland

Jag må vara en tönt men jag köpte en egen bok (: med finare framsida ;o


Nejmen igår blev det iaf Åland, god mat i resturangen och massa spelande med bror ;) sen blev det ju en hel del köpaköpaköpa från taxfreen också ;) vi handlade så vi fick 3 gratisbiljetter, men det var nog oskars förtjänst... och det är inte ofta man köper typ fyra jäger, 3 frysta stora oxfiléer, 3 whisky, massa vin, 2 stockar snus, en cigarr, en platta gin, en platta mariestads, 6-pack koskengrej osv osv. ;) men det lönar nog si i slutänden ;)

Någon som är taggad inför nyår? man får väl börja nu då ;) men har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska ha för kläder, vad ska ni ha på er? Men det löser sig ;) blir även en shoppingrunda inne i storstan imorn med tim, karro och marcus (: tur att man har en massa pengar då eller? ;)

Det är banne mig mindre än 3 månader till jag fyller år! eller man kanske ska säga 2 månader och typ 3-4 dar (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0