1337



Fredag

Jag fattar inte riktigt hur man kan vakna halv 7 en fredagmorgon när man är ledig, men aja, fick mycket tid till att fixa och sånt. fick köra iväg tim till skolan och sen åkte jag hem ju. Hade lite mys hos tim när han kom tbx från skolan och sen blev det 15.47 bussen till station (: gleeed runt lite där haha och sen kom uppsalabussen och jag hoppade på och åkte till rimbo (: kim och simon kom och hämtade mig och jag och kim gick hem till honom medan simon gick och åt. Efter ett tag kom jocke och andreas (tror jag dom hette) och vi gick och käkade pizza (: blev sen hem till kim igen och kolla lite halvt på saw 5, bara för att jag tittade bort halva filmen (: Men sen så gick vi till sporthallen och kollade när simon spelade handboll, blev för övrigt 25-25. Men sen så gick vi hela vägen tillbaka, satt och snackade lite och sånt och sen blev det bussen hem. kan säga att jag sov som en stock hela natten.

Lördag
Blev sovmorgon, upp och fixa sig fin till dopet jag skulle på, asgod mat blev det också (: Men men sitter äntligen hos tim nu (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0